Aquest blog està dedicat al meu pare.
L'artista és aquell guerrer que gosa dansar amb les seves pors.

Sóc una dona catalana, que treballo el color i la mirada fotogràfica com a definició dels meus sentiments.... el seny i la rauxa son el motiu de la meva pintura, no hi ha rés que l´ànima no em regali de una manera o altra, l´encís de les tonalitats infinites del color son com una cançó., que m´acarona l´ànima, sóc autodidacta. Utilitzo el programa PIXIA per dibuixar i la càmera per parlar més enllà de les paraules.

dissabte, 21 d’agost del 2010

No és un Adéu per sempre ......



Este Blog se para aquí, Imma ha fallecido, su vida ha sido la de la soledad de un corredor de fondo en una carrera de obstáculos que ya ha terminado.
Durante todos estos años, y a pesar de sus limitaciones, Imma ha sabido sobreponerse a cada una de las trampas que la enfermedad le ha puesto en el camino.
Con fuerza de voluntad y ganas de vivir extremas se ha enfrentado a los desafíos con tesón y entereza y nos ha recordado a todos que "Querer es poder".
Finalmente, como ocurre muchas veces, ha sido La Parca la que con una pequeña trampa la ha vencido en esta larga lucha llena de pequeñas y valiosas victorias.

Carmen y Vicents

5 comentaris:

nurita ha dit...

Hola, la Inma era tambe per mi una persona especial, estar als voltans de aquesta malaltia et fa veure desapareixer molt rapid persones que signifiquen per tú, molt rapid, massa rapid.

Us faig costat a la perdua, jo la vaig coneixer a musicoterapia, envio imatges per correo, es el que me la fa recordar, la seva fantasia roent. Aixo es dur, la diagnosi y el que va passant, mica a mica. Sempre pots dir que ja descansa; amb la seva fantasia no li será difícil trovar el seu lloc.

Petons als que la estimaveu y la estimeu.

Nuria.

Nelo ha dit...

Imma, un besazo.

Me gustó encontrarte en esta vida y fue bonito haberte sido útil.

Fernando, alias Nelo.

Unknown ha dit...

Jo vaig conèixer l'Imma a l'Onco lliga. Carinyosa, preocupada si estaves preocupada, sempre somrient malgrat es trobés malament. Em sap greu el que ha passat però estic segura que ella estava preparada per aquest moment. Des d'allà on sigui, que hi és, seguirà cuidant-nos.
Una abraçada molt forta a tots i totes que la coneixieu i l'estimeu per sempre.

Josefina

Josefina ha dit...

Et vaig conèixer a Onco LLiga. Animada, sempre organitzant els finals de trimestre. Sempre interessant-te per com estava. Una abraçada i que siguis molt feliç allà on vagis. Josefina

Anònim ha dit...

Más allá de las palabras... estan los sentimientos,el amor,el placer de haber compartido contigo,querida amiga,horas de alegria esperanzas,miedos y sobre todo muchas ganas de luchar con entusiasmo,con el ánimo siempre alto y con una sonrisa llena de cariño.Gracias Imma por haberme enseñado tanto con tu valentía y entereza.Me has dado mucho y tu partida no significa que te alejes de nosotros.Te siento cerca,muy cerca de todos los que has querido.Hoy en el cielo hay un angel mas.Así te siento,así lo creo.siempre estarás presente...
Baldi