Aquest blog està dedicat al meu pare.
L'artista és aquell guerrer que gosa dansar amb les seves pors.

Sóc una dona catalana, que treballo el color i la mirada fotogràfica com a definició dels meus sentiments.... el seny i la rauxa son el motiu de la meva pintura, no hi ha rés que l´ànima no em regali de una manera o altra, l´encís de les tonalitats infinites del color son com una cançó., que m´acarona l´ànima, sóc autodidacta. Utilitzo el programa PIXIA per dibuixar i la càmera per parlar més enllà de les paraules.

dissabte, 9 d’agost del 2008

ENCREUAT

" CREAR ES DONAR SENTIT A LA VIDA "

I IL.LUSSIO SENSE FRONTERES
M M'HAIG DE PREMETRE TENIR
M MONS PER DESCOBRIR
A ALLÀ ON VIU LA RAUXA
C CONREAR NOUS CAMINS
U UNIC PREU L' ESFORÇ
L L' AVENTURA DE CREAR
A ALS INDRETS DESCONEGUTS
D DONANT-LI TEMPS AL COR
A ALLIBERANT ELS SONMIS.


AQUEST TREBALL ES MEU , PERÒ NO LA FRASE DE ENCAPÇALAMENT,